Prasidėjus pirmajam pavasario karščiui, tirpsta ne tik sniegas, bet ir asfaltas. Deja, dabartinė vidaus kelių būklė neleidžia vairuotojams atsipalaiduoti. Savo automobilyje turite judėti labai atsargiai, kad nepatektumėte į skylę ar duobę. Nuo vasario pabaigos iki gegužės pradžios yra didelis pavojus patekti į avariją ir apgadinti automobilio važiuoklę. Norėdami sumažinti šią riziką, turite laikytis kai kurių taisyklių. Mes juos apsvarstysime šiame straipsnyje.
Vadovaukitės važiavimo duobėmis technika
Visi žino, kad važiavimas nelygiais keliais gali sukelti neigiamų padarinių. Tačiau kai kurie vairuotojai dažnai rizikuoja ir nekreipia dėmesio į duobes ir įvairias ertmes kelyje. Verta paminėti, kad važiuodami į duobę, ypač dideliu greičiu, galite sukelti eismo įvykį. Todėl tokiais kelio ruožais rekomenduojama judėti ypač atsargiai. Neskubėkite nuimti žieminių padangų nuo automobilio ratų, nes jos yra pritaikytos įvairioms oro sąlygoms, todėl jos optimaliai apsaugos jus nuo avarijos. Verta pasakyti, kad žieminės padangos turi geras sukibimo savybes, o esant avariniam stabdymui jos išlaikys automobilio stabilumą ir valdymą. Pliusas bus, jei transporto priemonėje yra sumontuoti stabdžiai su stabdžių antiblokavimu. Važiuodami keliais, kuriuose yra iškilimų ir defektų, turite sumažinti greitį ir atidžiai apžiūrėti kelio dangą, kad jei būtų rasta skylė, nedelsdami galėtumėte sumažinti greitį ir saugiai apvažiuoti aplink įdubą. Jei neįmanoma apvažiuoti kliūties, prieš pat artėjant prie duobės, staigiai nuspauskite stabdį, kad mašina būtų kuo lėtesnė. Tada, prieš pat šiurkštumą, atleiskite stabdžių pedalą ir važiuokite per duobę mažu greičiu. Tokiu būdu galite išvengti stipraus pakabos smūgio, taip pat išvengti padangos ir rato pažeidimo.
Kokios „kliūtys“ yra žiemos kelio dangoje?
Viena iš vairuotojo klaidų yra mažiausiai vieno rato užlipimas ant kelio krašto. Toks susidūrimas yra dėl to, kad kelio pusėje, kurio gylis didesnis nei 15 cm, dažnai atsiranda duobių, kurios susidaro po lietaus ir tirpstančio vandens kaupimosi. Dėl to gali būti pažeista pakaba, ratai ir rutulinis sujungimas.
Viena iš bendrų problemų mūsų keliuose yra staigūs asfalto lygio pokyčiai. Jei vairuotojas tokiose vietose judės didesniu nei 40 km / h greičiu, jis gali sugadinti priekinį buferį.
Kanalizacijos šuliniai. Tai taip pat laikoma dažniausiai pasitaikančiomis problemomis, kylančioms vidaus keliuose. Jei automobilis turi optimalų prošvaisą, tada jokių ypatingų problemų nebus. Tačiau automobilių savininkai turėtų būti atsargesni, nes galite sugadinti buferį, duslintuvą, pakabą.
Tramvajaus bėgiai. Visiems vairuotojams ypač sunku judėti tramvajaus bėgiais tiek važiavimo kryptimis, tiek judant per juos. Tramvajaus trasos yra gana slidžios, o kelio danga tarp jų turi daug trūkumų. Todėl automobilininkai dažnai patenka į mažas avarijas, nes į automobilį galima lengvai įvažiuoti, o stabdymo kelias bėgiais padidėja.
Kelias pakraštyje ir už miesto. Tokiose kelio atkarpose asfalto gali nebūti, todėl vairuotojai žiemą sukuria vadinamuosius provėžus su automobilių ratais. Kartais šios vietos gali būti per daug suvystytos, kad automobilis galėtų lengvai važiuoti. Todėl šiais keliais turite būti ypač atsargūs.
Jei norite optimaliai apsisaugoti nuo eismo įvykių, turėtumėte ne tik laikytis judėjimo važiuojamaisiais keliais taisyklių, bet ir pirkti aukštos kokybės padangas. Geros padangos yra papildoma saugaus važiavimo garantija.